ACUM SUNT MEMBRĂ ASER CU ACTE ÎN REGULĂ!

DE ACUM STUDENŢIA MEA S-A SCHIMBAT!

  Trec prin cea mai faină perioadă din viaţa mea..Sincer nu realizez câte s-au întâmplat într-un timp atât de scurt. Şi sincer, nici nu credeam că într-un timp atât de scurt poţi trece prin atâtea momente memorabile, poţi cunoaşte atâtea tipuri de persoane, poţi fi TU, poţi face atâtea lucruri chiar dacă peste zi, rutina nu avea cum să lipseasca şi poţi să te autodepăşeşti.
  Însă asta am aflat odată cu începerea unui nou an universitar, moment când m-am decis că anul acesta îmi doresc o schimbare.


  Am aplicat din nou în ASER, spun din nou, deoarece anul trecut poate nu eram pregătită pentru asta.   Am trecut prin cele mai faine stări, am trecut printr-o perioada care m-a solicitat, dar cu fiecare zi petrecută în preajma ASERistilor îmi doream din ce în ce mai mult să fiu aici.
  
PERIOADA DE PROBĂ a fost boom-ul care m-a făcut să spun: "DA VREAU SĂ FAC PARTE DIN COMUNITATEA ACEASTA". 

  Treceam de cele trei modalităţi de selecţie şi ajungeam în perioada asta făină, unde aveam să fac parte din cea mai grozavă echipă şi îndrumată de cei mai faini mentori.


  Timp de două săptămâni am avut parte de şedinţe, de lucru în echipă, de idei şi punerea lor în aplicare. Momentele de fun nu au lipsit şi am ajuns că în ultima zi din perioada de proba să ne pară rău că se termină.
  După un feedback fain, am aşteptat răspunsul.
  Aveam să am cel mai mare zâmbet pe faţă în momentul în care am primit răspunsul. Din data de 17.11.2016 fac parte din cea mai grozavă comunitate.

  ACUM SUNT MEMBRĂ ASER CU ACTE ÎN REGULĂ!

  Sunt sigură că urmează un an memorabil şi prin de experienţe minunate.

  GRAŢIELA NANU

Comentarii

Postări populare