3 idei de "Mic dejun"

Diminețile sunt cele mai somnoroase, poate chiar cele care ne arată starea de peste zi. Ele pot fi calde sau reci. Însă niciodată nu ești fericit când ești nevoit să ieși din așternutul moale și cald.
 
Dimineața poate fi la 6:00, la 8:00 sau chiar la 11:00. Dimineața poate fi pentru oricine oricând. Pentru mine sună în felul următor. Aud alarma, mă ridic din pat, mă pregătesc pentru o nouă zi și cel mai important, îmi pregătesc micul dejun.
 
Poate una dintre cele mai importante mese este cea de dimineață, atunci când organismul se pregătește pentru o nouă zi și are nevoie de o alimentație care să îi ofere o stare de bine, încă de la începutul zilei. Eu prefer un mic dejun bogat în alimente care să mă ajute să îmi încep ziua în forță.
 
Știm cu toții! Aglomerația de peste zi ne face să ne pierdem celelalte două mese importante ale zilei, de aceea sunt de părere că micul dejun nu trebuie să lipsească din rutina de dimineață.
 
Astăzi vin cu o propunere de 3 idei de "Mic dejun" numai bune pentru a începe ziua, fie ea una cu multă muncă, fie cu deplasări, fie una la facultate.
 
                                                                                1.
                                             Ai nevoie de:
  • 4 felii de pâine prăjită
  • brânză topită cu verdețuri
  • 4 felii de salam
  • 4 felii de brânză
  • 4 felii de roșie
  • oregano
                                              Poftă bună!
 
                                                                                  2.
Ai nevoie de :
  • 6 felii de pâine prăjită
  • 3 felii cu icre
  • 3 felii cu brânză cu verdețuri
  • 6 felii de ou fiert
  • un bol de felii de roșie cu oregano
Poftă bună!
 
                                                                               3.
                                           Ai nevoie de:
  • 6 felii de pâine prăjită
  • 4 felii cu icre
  • 2 felii cu zacuscă
  • 6 felii de ou fiert
  • un bol cu felii de roșie cu oregano
                                            Poftă bună!
Sper că v-am făcut curioși și de astăzi micul dejun va fi și pe lista voastră în rutina de dimineață!
 
GRAȚIELA NANU
 

Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare