Cum a fost la #futureofmedia17?

Fix acum o săptămână eram unul din participanții conferinței #futureofmedia17. O zi specială pentru mine fiind ziua mea de naștere și totodată încântată că am putut lua parte la acest eveniment în calitate de blogger acreditat.
 
Programul se desfășura pe parcursul zilei începând cu orele 9:00 și având finalitate în jurul orei 18:00. Evenimentul a avut loc la Hotel Ramada Parc, o zonă destul de îndepărtată aș zice, având în vedere că unul dintre mijlocele de transport în comun accesibil din zona în care locuiesc era tramvaiul.
 
Conferința era structurată pe patru sesiuni, astfel oferind oportunitatea de a afla o serie de idei din spatele campaniilor și de a relaționa cu persoane importante ale unor branduri renumite. Fiecare sesiune de debate a avut ca zonă de interes o anumită temă, fiecare participant la panel oferind sfaturi, idei și impresii.
 
 
Ce mi-a plăcut?
În primul rând cadrul în care se desfășura conferința, invitații printre care putem aminti de, Cristian Manafu (MANAGING PARTNER, EVENSYS), Cristian Florea (CRISTIANFLOREA.RO), Anca Ungureanu (FIRST VICEPRESIDENT,  UNICREDIT BANK ROMANIA), etc. și în principal subiectele abordate.
 
S-au adus la cunoștință evoluția din media în anul ce își va încheia activitatea și la ce tendințe ne putem aștepta în anul ce va urma, anul 2018. Oamenii cu experiență în domeniu au pus accent pe ideile din spatele fiecărei campanii și cum poți deveni un brand care își poate lega relații solide cu clienții printr-un mod creativ de prezentare.
 
 
Astfel fiecare sesiune a avut un punct de interes în fiecare prezentare fiind un panel interesant pentru participanții evenimentului.
 
Și cum termenul de influencer  este tot mai întâlnit în mediul online, dar și în mediul offline, în ziua de astăzi reprezentând un mijloc de comunicare între FIRMĂ (BRAND)- INFLUENCER- CLIENȚI, ultima sesiune era dedicată acestui subiect. Generația zilelor noastre are tot mai mare impact asupra modului prin care companiile doresc să își prezinte campaniile și astfel aceștia apelează la influenceri fiind principalul pion de promovare.
 
Cu toate acestea conferința a avut un succes, întrucât subiectele propuse se numărau printre interesele participanților, dar și printre interesele mele.
 
 
GRAȚIELA NANU
 
 

Comentarii

Postări populare