Crăciunul în familie!

An de an luna decembrie este dedicată sărbătorilor și a cadourilor. Este luna în care vrem să fim mai buni, în care vrem să ne petrecem cât mai mult timp împreună cu cei dragi și în care ne luăm rămas bun de la anul care tocmai se încheie și facem loc Noului An.
 
Este luna luminițelor, a bradului împodobit, a cadourilor dăruite sau primite, a decorațiunilor și a momentelor depănate din copilărie la ceas de seară.
 
Anul acesta, ca de altfel în fiecare an, Crăciunul l-am petrecut acasă împreună cu familia și înconjurată de oamenii dragi mie. Este perioada în care mă simt împlinită și de care mă bucur de fiecare dată. Chiar dacă este al treilea an de când mă aflu în București să studiez, de fiecare dată în preajma sărbătorilor mă întorc acasă.
 
Acasă unde mă așteaptă familia și unde mă simt cel mai bine. Acasă unde Crăciunul este cel mai frumos și unde ne întâlnim toți cei dragi.
 
În fiecare an Crăciunul este așteptat și de fiecare dată are un parcurs în ceea ce privește pregătirile. Anul acesta m-am pregătit din timp și nu am ezitat să creez o atmosferă de sărbătoare. 
 
Am început cu decorațiunile, fără de care Crăciunul nu ar mai avea loc. Am ales nuanțe de auriu și roșu și am ales să mizez pe aceste culori, întrucât sunt cele mai reprezentative. Globulețe, beteală și ornamente frumos decorate și-au făcut apariția în apartamentul meu.
 
 
Momentul împodobiri bradului are o semnificație aparte acestei sărbători și este momentul în care îi strânge pe toți în jurul lui și fiecare își lasă amprenta pentru a îl decora cât mai frumos.
 
 
În fiecare an creez acea ghirlandă din crenguțe de brad și o decorez cu fel de fel de ornamente specifice acestei sărbători. Este momentul în care îmi las imaginația să zburde.
 
 
Crăciunul reprezintă sărbătoarea mea preferată datorită luminițelor pe care le întâlnim la tot pasul. Este perioada în care tot orașul este împodobit în straie de sărbătoare și casa plină de lumină. Mirosul vaniliei, al merelor rumene și a scorțișoarei este adus de lumânări parfumate pe care de fiecare dată le aprind spre lăsarea serii.
 
Ador sentimentul în care se așterne liniștea și mă cuprinde melancolia. Îmi place să mă cuibăresc în mijlocul patului, să aprind lumânărelele și luminițele din casă și să vizionez un film cu tematică de Crăciun.
 
 
 
 
Ajunul Crăciunului și ziua Crăciunului este dedicată momentelor cu familia. Momentelor în care ne strângem cu toții la masă și gustăm din cele pregătite. Sunt momentele în care luăm masa lângă bradul împodobit și savurăm bucatele pregătite cu ceva zile înainte. Este momentul în care depănăm amintiri din copilărie, reflectăm la anul care tocmai se sfârșește și promitem un an cât mai roditor.
 
Momentele în care cei dragi vin în vizită și petrecem momente împreună fără a mai avea grija de peste zi și nesiguranța zilei de mâine. Sunt momentele care au o încărcătură emoțională și pline de liniște, în care povestim lângă bradul împodobit și așteptăm venirea moșului.
 
 
An de an fiecare își petrece Crăciunul după bunul plac și fiecare se bucură de anumite momente specifice acestei sărbători
 
Dar mă întreb oare câți dintre voi au renunțat la Crăciunul în familie în favoarea unui Crăciun altfel?
 
GRAȚIELA NANU


Comentarii

Postări populare